arisa's FotoPage

By: arisa fujiwara

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Thursday, 3-Feb-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
RAbbit baru..

Putih..
Olip
Putih tido atas riba..manjee..
View all 13 photos...
Nie la rabbit² baru...setelah kehilangan OLIVE dan POPEYE kesayangan..
So beli la yang baru...walaupun tak same..tapi mereka serupa..ehehhe..tak kisahlaaa..
Diorang masa baru beli...kecik tapak tangan je..chomeeyy jee...


Wednesday, 12-Jan-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Pemergian OLIVE yang tersayang...



Olive...orang rindu giler kat Olive..sedih sangat..
Sian Juliet..main sorang2..Olive Jr. pon sedih Mama Olive dah ilang...
orang nangis tau bila teringat kat Olive..
Olive slalu kiss orang..skang saper nak kiss orang..
Uwaaaaaaaaaaaaaaaaa....
hopefully..Olive balik laaa..jangan la tinggalkan orang...
Kalau merajuk pon jangan la sampai lari rumah...
Orang janji dah tak marah Olive...tapi orang marah Olive pasal orang sayang Olive..
Sorry la Olive...

I will always love u,Olive..


Saturday, 1-Jan-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Sehari menjadi Hair stylist..

hehe..macam ala2 charlie's agel plak...versi hair stylist..
duduk jap sementara menunggu cust..
Hermm...ari nie telah diberi peluang oleh kakak untuk menunjukkan bakat yang terpendam sebagai seorang hair stylist..hehhe.. Well..menjadi 'shampoo girl' memberi sedikit pengalaman buat diri ini..hehehe..besh wooo...hehe..pastu buat rebonding...teror gak laa... hehe...Pengalaman sebagai seorang hair stylist ini amat memberi kesan yang mendalam...uahuhauau...


Friday, 31-Dec-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
Happy New Year!

nak tido dah...
Selamat Tahun Baru..Moga tahun 2005 akan membawa seribu rahmat buat semua insan..Insya Allah..


Monday, 27-Dec-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
pEnaT cariK PopeYe

 
 
Uwaaaaaaaaaaaaa.....
Sedihnyeee....
Dah 3 ari dah popeye menghilangkan diri...tak tau dia gi aner..dah penat mencari...merata-rata kitorang cari..tapi masih tak muncul..
Slalunya..kalo pagi2 tu mesti dah ade kat depan pintu nak makan..tapi olive aje yang ade..popeye hilang entah ke mana...
Slalunya kalo panggil mesti dia datang...tapi nih dah bejuta2 kali panggil..tak datang2..tak muncul2 pon...
Gerakan mencari popeye telah dilakukan sejak hari dia menghilangkan diri..
TAPI....TAK JUMPA PONNN...
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........



[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net